Friday, February 1, 2013


PENAPIS AIR COWAY

Assalamualaikum sahabat-sahabat bloger...!!
rase nye dah lame sangat-sangat tiqa tak update blog...
hurm.. busy la..lagi satu tiqa ni ada satu penyakit, penyakit malas nk update blog...time ada mood je tiqa akan update..
haaa!! actually, tiqa nak share something ni..
kawan-kawan pernah tak join business?? mesti pernah kan.. tiqa sebenarnya minat business, tapi takde la minat sangat-sangat, biase-biase je..
orait., kat sini tiqa nak promote satu produk, boleh dikatakan business juga la ni..
pernah tak dengar pasal coway? ok..actually,,coway ni water filter tau.. dan ianya bagus sangat-sangat untuk kawan-kawan, dalam kehidupan kita, kita kene pastikan yang kita sentiasa minum air yang bersih dan bertapis.. Itu sangat penting!! Even dalam masakan sekalipun, kalau boleh..guna air yang bertapis, sebab zaman sekarang ni, keadaan air dah tercemar dan banyak pula paip-paip yang dah berkarat, so jika kita nak dapatkan air especially untuk masakan dan minuman, pastikan kita guna air yang bertapis seperti coway... Tahu tak kesan bila kita tak minum air yang ditapis?? haa....ianya boleh memberi kesan dekat buah pinggang tau, sebab kita tak tahu sejauh mana kebersihan air yang kita minum dan makan tu, maklumlah...kadang-kadang, kita lihat air paip yang kita masak dan minum tu macam bersih je..padahal kandungan dalam air tu, penuh dengan klorin, bakteria yang tak dapat dilihat secara mata kasar...jadi, apa salahnya jika kita beli penapis air untuk kesenangan pada masa akan datangm terutamanya untuk kesihatan.. Apa yang bestnya coway ni, dia ada air panas dan air sejuk. Jadi, tak payah susah-susah nak masak air panas kat kettle, just tekan je button heat water dekat coway water filter... Jom beli coway!! 



Istimewa!! Diskaun 20% untuk pembelian pada awal Tahun 2013!!


Contoh water filter coway

Jika anda berminat untuk membeli produk Coway, sila hubungi En Zulfiqry Zulfakar (0194513720) atau email kepada zulfiqryzulfakar@yahoo.com. Sila layari laman web www.coway.com.my. Jangan lepaskan peluang ini!!! Ayuh merubah kehidupan anda, dapatkan bekalan air yang bersih dan baik. Segalanya daripada Coway!!




















No comments:

Post a Comment